18 Mayıs 2013 Cumartesi

AYDAN HANIMA

DEGERLI TAKIPCILERIM BU YAZIMI AYDAN HANIM ICIN YAYINLIYORUM.
 AYDAN HANIM SON DERECE DURUST TERBIYELI CIDDI  AKLI BASINDA EGITIMLI BILGILI KULTURLU GORGULU IS YASAMINDA DA COK BASARILI BIR YONETICIDIR.
BUGUNE KADAR HER KONUDA DAIMA YARDIMCI OLMUSTUR.
YUREGI INSAN SEVGISIYLE DOLU IYILIKTEN GUZELLIKTEN YANA KOTUYU SEZDIGI ANDA DA GEREGINI YAPAN OZGUVENI GELISMIS GUCLU YUREKLI BIR INSANDIR.
DAIMA BANA VE ARKADASLARIMA KARSI NAZIK KIBAR DAVRANMISTIR. TWITTERDA TAKIBE ALANLARI KIRMAMISTIR. FACEBOOKTA SKYPE GOOGLE+1 VS EKLEMISTIR.
BURADAN KENDISINE COK TESEKKUR EDIYORUM.
AYRICA YILMAZ MORGUL SHOWU ONUN O GUZEL YAZILARI SAYESINDE IZLEDIM VE ADETA TIRYAKISI OLDUM PROGRAMIN.
YILMAZ MORGULU ONCEDEN DE DINLERDIM AMA OLAY TV DEKI PROGRAMINDKI KONUSMASI TAVIRLARI ILE NE KADAR IYI BIR INSAN OLDUGUNU DAHA IYI ANLADIM
SANATA SANATCIYA DEGER VEREN AYDAN HANIM DA YILMAZ MORGUL GIBI VEFALI DAVRANIP HER HAFTA BLOGUNDA YILMAZ MORGUL VE KONUKLARI ILE ILGLI POST YAYINLAMAKTADIR.
SAYESINDE PAZAR GUNU DAHA ANLAMLI OLDU BENIM ICIN.
ARTIK HER PAZAR ONCE AYDAN HANIMIN YAZILARINI OKUYORUM AKSAMDA YILMAZ MORGUL SHOW ILE HASRET KALDIGIMIZ SANAT MUZIGINININ BIR BIRINDEN DEGERLI ESERLERINI O COK DEGERLI KONUKLARDAN VE SAYIN YILMAZ MORGULDEN DINLEMENIN ONURUNU YASIYORUM
BU GUZELLIGI BIZLERE YAZILARIYLA DUYURDUGU ICIN AYDAN HANIMA SONSUZ TESEKKURLER SUNUYORUM .
 AYDAN HANIM VE YILMAZ MORGUL SIZ VEFANINIZLA DUYARLILIGINIZLA ASILLIGINIZLE INSANLIGINIZLA BIZLERIN BASTACI OLDUNUZ.
KUTSAL DEGERLERIN EN GUZEL TEMSILCILERI AYDAN HANIM VE YILMAZ MORGULDUR.
ALLAH AYDAN HANIMI VE YILMAZ MORGULU TUM KOTULUKLERDEN KORUSUN.
AYRICA YILMAZ MORGULUN ANNESINE ACIL SIFALAR VERSIN.
AYDAN HANIM SIZDEN GELECEK MESAJI SABIRSIZLIKLA BEKLIYORUM

2 yorum:

  1. COK GUZEL YAZMISSINIZ GERCEKTEN AYDAN HANIM COK ASIL VEFALI DUYARLI SANATA SANATCIYA DEGER VEREN BIR INSAN. YILMAZ MORGUL SHOWU IZLIYORSAK BUNU AYDAN HANIMIN YAZILARINA BORCLUYUM. EGER O YAZILARI OKUMASAYDIM BOYLE ELIT KALITELI BIR PROGRAMI IZLEME SANSIMIZ OLMAYACAKTI YILMAZ MORGUL VE AYDAN HANIMI COK SEVIYORUZ TAKDIR EDIYOR DEGER VERIYORUZ.

    YanıtlaSil
  2. This article is too informative it really helps me in all my queries for the same,i like it and thanks for sharing. please check out my site alsoyahoo forgot password help

    YanıtlaSil