21 Kasım 2012 Çarşamba

PRATIK BILGILER

SIZ DEGERLI IZLEYICILERIMLE BIRAZ PRATIK BILGILER PAYLASMAK ISTIYORUM  COGUMUZ BILIYORDUR BELKI DENEMISTIR AMA HENUZ DUYMAMIS YADA DENEMEYE CESARET EDEMEMIS KISILER OLABILIR PAYLASIYORUM ISTE GELIYORRRRRRRR
KUS UZUMU AYIKLAMAYI KOLAYLASTIRMAK ICIN  KUS UZUMLERINI BIR AVUC UNLA IYICEOVUNUZ ARDINDAN KALIN DELIKLI BIR SUZGECE ATARSANIZ  UN SAYESINDE COPLERIDE KOLAYLIKLA DUSECEKTIR BEN DENEDIM DUSTU
CELIK ESYA TEMIZLIGI EN PRATIK COZUM KULLANDIGINIZ LIMONLARIN SUYUNU CIKARDIKTAN SONRA KABUKLARIYLA CELIK ESYALARINIZI BICAKLARINIZI PARLATMAK ICIN KULLANABILIRSINIZ BEN BIRKAC YILDIR DENIYORUM GERCEKTEN COK GUZEL PARLIYOR
TENCEREYI OCAKTA UNUTTUNUZ VE TENCERENIN DIBI MI TUTTU  KOLAYI VAR 1 GECE TUZLU SUDA BEKLETIRSENIZ  ERTESI GUN KOLAYLIKLA TEMIZLENDIGINI GORECEKSINIZ
YUMURTA MI HASLIYORSUNUZ YUMURTANIN UZERINE BIR TUTAM TUZ SERPIN CATLAMASINI ONLER

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder