31 Aralık 2010 Cuma

bebekler icin milupa supersin

degerli anne ve anne adaylari milupa sizin  bu guzel yolculuk doneminizde yaninizda yer aliyor eger hamile iseniz hamilelik paketi gonderiyor bebeginiz 6 aylik olunca da dogumdan sonra ilk kasik gonderimi yapiyor daha sonrada buyuyorum kapsaminda indirim kuponlari vs gonderiyor bebeginize ilk yasgununde  ilk dogumgunu paketi gonderimi yapiyor uyelik sistemi ile calisiyor ayrica sitede cok faydali bilgiler yer aliyor hem urun almis oluyorsunuz hem de birbirinden degerli bilgilere ulasiyorsunuz ayrica mail yoluyla sorularinizi iletibilirsiniz bu yuzden harika bir site tavsiye ederim

7 yorum:

  1. bebek konusunda cok duyarlisiniz bende blogumda bebeklerden baslamayi uygun gordum blogumda bircok konuya yer verecegim milupa konusunda yazdiklariniz cok dogru gercekten bebeklere ve annelere karsi cok duyarlilar kendilerini cok takdir ediyorum ayrica bu konuyu blogunuzda yazdiginiz icin tesekkur ediyorum buda sizin de ne kadar duyarli oldugunuzun gostergesidir bravo saygilar

    YanıtlaSil
  2. ne kadar aciklayaci yazmissiniz anneler icin buyuk bir hizmet bu arada firmalarla gorusup kampanya duzenlerseniz harika olur

    YanıtlaSil
  3. blogunuzu arkadaslara blog sahiplerine de anlatmaya basladim onlarda baslar izlemeye

    YanıtlaSil
  4. milupa konusunda ne kadar guzel aciklayici yazmissiniz umarim bircok anne ve anne adayi uye olup hem bebekleri icin paket gonderimlerinden yararlanir hem sitede ki bir cok konuyu okuyarak sorularina cozum bulurlar

    YanıtlaSil
  5. milupa ile ilgili yaziniz cok ilgimi cekti acaba uyelik direk siteden mi oluyor yoksa arkadas daveti ile mi uye olunuyor

    YanıtlaSil
  6. milupa paketinde acaba neler var sadece mama devam sutu corba vs mi yoksa pisik kremi sampuan varmi

    YanıtlaSil
  7. milupa bildigimiz guvendigimiz bir marka fakat uyelik sistemi oldugunu sayenizde ogrenmis bulunuyorum cevremde arkadaslara sordum onlarda habersiz o yuzden sizi kutlarim cok guzel bir paylasim olmus hem paket gonderimleri hemde bircok konuda yararli bilgiye sahip olma imkaninin olmasi buyuk bir jest duyarlilik ornegidir milupayi kutlamak isterim bu guzel uygulamadan dolayi

    YanıtlaSil